Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaria De Hoek. Meer weten? Ontdek meer
Sanne
13 jun 2026 om 7:32
Delivery came more than one out late. Don’t take orders if you don’t have time. The food was nothing special and of poor quality.
Duru
13 jun 2026 om 4:06
I asked them to leave a paper with a heart and they did so I love this place but the food could be better…
Sandra
11 jun 2026 om 8:31
Snel en lekker!
Noer
5 jun 2026 om 20:48
Ze hebben een heerlijk pasta kip super lekker
Manuela
23 mei 2026 om 21:34
Zeer tevreden met de bestelling groetjes ma uela
Mousa
22 mei 2026 om 0:38
snel en lekker
André
21 mei 2026 om 21:54
the shrimp pasta is top tier
T
18 mei 2026 om 23:17
Goed gevuld, heerlijke smaak, goed verpakt en verzorgd
Eyad
16 mei 2026 om 23:13
An amazing dining experience from start to finish. The food was beautifully presented and tasted incredible.
The service was professional and welcoming, and the atmosphere made the evening even more special.
nader
14 mei 2026 om 23:19
Het smaakte lekker
Tijn
14 mei 2026 om 2:03
1,5uur moeten wachten en alles was koud